Nutriferon Granules Shaklee - Bantu Tingkatkan Imunisasi Badan

Assalamualaikum wbt ;

APA ITU NUTRIFERON ?

Nutriferon ni diformulasi untuk menjaga sistem pertahanan badan agar sentiasa berada dalam keadaan baik, selamat, dan berfungsi secara semulajadi. Ianya dengan pantas dapat mengaktifkan perisai semulajadi badan, menjadikan sistem pertahanan badan lebih kuat dan tahap kesihatan yang lebih baik. Kita umpama kan Nutriferon ini sebagai penggera.


Nutriferon Granules Shaklee - Bantu Tingkatkan Imuniti Badan



KEISTIMEWAAN NUTRIFERON GRANULES SHAKLEE

Penemuan Dr Kojima, Nutriferon Granules adalah hasil daripada penyelidikan dan penghasilan yang mengambil masa bertahun-tahun.

Pada tahun 1970, Dr Yasuhiko Kojima, ahli imunologi terkenal didunia, bersama rakan-rakan penyelidiknya, menyaring, menguji, dan menilai lebih daripada 200 ramuan yang berbeza.


Akhirnya empat bahan botani berasal daripada biji labu, bunga safflower, biji plantago, dan bunga japanese honeysuckle dipilih untuk campuran Nutriferon Granules kerana keberkesanannya dalam mengekalkan kesihatan yang baik.


Empat bahan utama dalam Nutriferon Granules ini secara tradisinya digunakan untuk mengekalkan kesihatan dan menguatkan badan.

Nutriferon Granules Shaklee - Bantu Tingkatkan Imunisasi Badan

APA BAHAN UTAMA DIDALAM NUTRIFERON ?


1. BIJI LABU
- Merangsang Pengeluaran Interferon semulajadi didalam tubuh.

2. BIJI PLANTAGO ASIATICA
- Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun.

3. HONEYSUCKLE JEPUN
- Menentang penceroboh virus dan kuman.

4. BUNGA SAFFLOWER
- Menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman.


Nutriferon Shaklee ini satu- satunya supplement Interferon yang dicipta oleh DR.YASUHIKO KOJIMA selepas kajian selama 40 tahun. Bersama-sama para pengkaji yang lain, mereka telah melakukan saringan dan ujian terhadap lebih 200 herba yang berbeza.

Akhirnya, terciptalah Nutriferon dengan ramuan proprietari ekstrak semulajadi, terdiri daripada biji labu, bunga safflower, biji plantago, dan bunga japanese honeysuckle. Formulasi istimewa Nutriferon ini hanya boleh didapati eksklusif dari Shaklee sahaja.


NUTRIONAL FACTS NUTRIFERON





8 MANFAAT NUTRIFERON GRANULES SHAKLEE


Nutriferon Granules Shaklee - Bantu Tingkatkan Imunisasi Badan


1. Membantu mengurangkan hipertensi tahap kolesterol yang tinggi.

2. Membantu mempertingkatkan sistem imun badan.

3. Merangsang pengeluaran mikrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman.

4. Membantu melindungi tubuh daripada virus, mikrob, termasuk flu dan influenza.

5. Membantu mengurangkan simptom PMS.

6. Menggalakkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi dengan baik untuk membunuh bakteria.

7. Membantu mengurangkan infeksi dan pesakit Hepatitis B dan C.

8. Membantu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kimoterapi.



CARA PENGAMBILAN NUTRIFERON ;

- Kalau kita sakit, ambil setiap hari sampailah sembuh. Cara pengambilannya? Sangat senang uolls, nak terus telan macam tu sahaja pun boleh. Boleh juga bancuh dengan segelas air suam /  air masak. Elok diambil selepas makan. Tapi jikalau ada kes muntah-muntah atau cirit-birit, boleh sahaja makan untuk alas perut.

- Dengan pembelian Nutriferon ini, anda bukan sahaja dapat meningkatkan tahap kesihatan secara semulajadi, malahan melambatkan penuaan. Sebab, Nutriferon ini juga berfungsi sebagai antioksidan.

HARGA AHLI - RM 152.00
HARGA BUKAN AHLI - RM 190.00


TESTIMONI CUSTOMER


1. TAK JADI DEMAM KETIKA UMRAH -  ( WAN DERINA) -


NUTRIFERON BANTU TINGKATKAN IMUNISASI BADAN



2. JARANG DEMAM SELESEMA - ( PUAN QIQI PENTAGORA) - 


NUTRIFERON BANTU TINGKATKAN IMUNISASI BADAN


3. MEMBANTU MENINGKATKAN SISTEM IMUN ANAK - ( AINUL MUSTAFA) -


NUTRIFERON BANTU TINGKATKAN IMUNISASI BADAN



4. ANTIBODI ANAK KUAT - ( NADIAH SUHAIDI) -


NUTRIFERON BANTU TINGKATKAN IMUNISASI BADAN


5. SISTEM IMUN BADAN BERTAMBAH BAIK - ( TENGKU SOFIA S AZIZ) -


NUTRIFERON BANTU TINGKATKAN IMUNISASI BADAN


6. KINI, TIADA LAGI BERSIN DAN GATAL HIDUNG - ( WANIE SUHAIMI) -


NUTRIFERON BANTU TINGKATKAN IMUNISASI BADAN


7. DEMAM KEBAH KEESOKAN HARI - ( PUAN FAEZAH) -


NUTRIFERON BANTU TINGKATKAN IMUNISASI BADAN


8. DEMAM DENGGI TAPI PLATLET TINGGI - ( SYAHIDA ALI) -


NUTRIFERON BANTU TINGKATKAN IMUNISASI BADAN


9. CIRIT BIRIT SEMAKIN KURANG SELEPAS 24 JAM - ( SYIKIN YAZID LIM) -


NUTRIFERON BANTU TINGKATKAN IMUNISASI BADAN


10. BADAN SEMAKIN SIHAT DAN JARANG DEMAM LAGI - ( HANYS JEHARI) -


NUTRIFERON BANTU TINGKATKAN IMUNISASI BADAN


Ingin mendapatkan maklumat lebih lanjut mengenai produk Shaklee, boleh hubungi saya seperti dibawah ;





Daftar Ahli Shaklee Online - Daftar Sekarang

Peluang keemasan sementara masih ada, daftar ahli Shaklee online. Isikan semua details yang diperlukan. Tapi, lepas dah isi... anda masih belum sepenuhnya register tau!! Kena aktifkan akaun Shaklee. Macam mana nak aktifkan? Lepas dah isi form Daftar Sekarang, dan dah pun dapat SMS dari Shaklee yang mengandungi ID anda.. Terus contact Farah, Klik SINI


0 Comments:

Post a Comment